PPC reklamy jsou metodou reklamy, která je v dnešní době velmi oblíbená. Vyvinula se v 90. letech a změnila online svět. Lidi nemůžete přimět, aby vaše reklamy četli nebo na ně klikli. A v tom jsou PPC reklamy skvělé. Pokud lidé vaši reklamu ignorují, nemusíte za ni platit. Co to vůbec PPC reklamy jsou? Označují se tak reklamy s platbou za proklik. Je to vlastně reklamní model, kdy inzerenti platí jen tehdy, kdy uživatelé internetu kliknou na jejich reklamu. Pokud jen reklamu shlédnou a na nic nekliknou, inzerentovi se neúčtuje nic. PPC reklamy se používají na široké škále platforem a stránek. Google Ads, Bing Ads a mnoho dalších. Nejznámější jsou ale ve spojitosti s Google Ads, která tuto metodu marketingu proslavila.
Cena, kterou platíte za proklik, je určena více faktory. Inzerenti si sami nastavují, kolik jsou ochotni zaplatit za jede proklik. V potaz se ale také bere další počet inzerentů, kteří chtějí inzerovat na stejném reklamním bloku a stejně jako jejich ochota zaplatit určitou cenu. A samozřejmě záleží i na tom, jakou platformu si pro PPC reklamy vyberete. S PPC reklamami vám může pomoci zkušená reklamní agentura. Třeba agentura Seoconsult. Zajišťují PPC reklamu pro firmy z celé České republiky, jako PPC reklamu Liberec nebo PPC reklamu Olomouc. Pokud chcete s PPC reklamami začít, je určitě dobré si pro začátek nějakou takovou agenturu najmout.
Výhody PPC reklam
Cílený dosah
Výchozím bodem PPC reklam je definování cíle. PPC reklamní platformy pomáhají cílit na určité publikum, které si sami vyberete. Jsou tak k tomu skvěle uzpůsobené nástroje.
Nákladové stropy
V modelu PPC si mohou inzerenti nastavit stropy na to, kolik zaplatí za zobrazení reklamy. To lze využít pro lepší koordinování vašeho rozpočtu.
Dynamické stanovení cen
PPC reklamy téměř nikdy nemají jednotnou cenu za proklik za celou kampaň. Můžete si nastavit ceny, jak uznáte za vhodné.