Když jsme s kolegy začali plánovat menší firemní akci pro naše zákazníky, chtěli jsme jim dát i něco „na památku“. Něco, co nebude jen další propiska, která zmizí v šuplíku, nebo hrníček, co skončí v myčce a pak zapadne mezi ostatní. Padl nápad na reklamní textil https://promotextile.cz/cs/ – konkrétně trička s logem firmy. Upřímně? Ze začátku jsem to bral spíš jako doplněk. Něco navíc. Ale ukázalo se, že to byl jeden z nejlepších tahů celé akce. Objednali jsme jednoduchá bavlněná trička s naším logem a malým nápisem na zádech. Nic okázalého, jen decentní potisk, aby to lidé fakt mohli nosit i běžně.
A výsledek? Hosté si trička oblíbili tak, že se mě ještě po týdnu ptali, jestli nezbylo nějaké navíc. Někteří si dokonce přišli pro druhé, že ho chtějí i pro manželku nebo kamaráda. Nešlo ale jen o trička. Zaujalo mě, jak dobře může reklamní textil fungovat jako nenásilná forma propagace. Lidi ty věci fakt nosí – na výlety, na doma, někteří i do fitka. A přitom se tam pořád nenápadně ukazuje naše značka. Žádné vtíravé „kup si tohle“, ale něco, co jim fakt slouží. Teď, když plánujeme další akci, už se rovnou počítá s mikinami a čepicemi. Vybíráme lepší materiály, víc střihů – protože když už do toho investujeme, chceme, aby to fakt lidi nosili.
A musím říct, že to funguje i uvnitř firmy. Zaměstnanci nosí firemní trička, bundy nebo kšiltovky a cítí se víc jako tým. Je to malá věc, ale dělá hodně. Zvlášť na společných akcích nebo když jedeme někam reprezentovat firmu. Hodně jsme dali i na doporučení při výběru dodavatele. Chtěli jsme kvalitu – a hlavně, aby potisk vydržel i po několika praních. Protože co si budeme povídat, pokud se textil po prvním praní http://www.sonett.cz/sonett-na-prani srazí nebo potisk sleze, tak je to spíš ostuda než reklama. Za mě je reklamní textil super způsob, jak dát lidem něco užitečného, a přitom budovat značku. Ať už jde o malou firmu, školní tým, sportovní klub nebo partu kamarádů na společný výlet – když máte něco, co vás spojuje, vypadá to hned líp. A když je to ještě kvalitní a pohodlné, tak je to trefa do černého.